Szeretettel köszöntelek a Ford Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ford Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ford Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ford Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ford Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ford Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ford Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ford Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A Ford új kisautó családja a Fiesta nevet fogja használni a világon mindenhol – erősítették meg pénteken a cég részéről. Ezzel együtt a Fordnál azt is megerősítették, hogy a cég valenciai üzemében 2009 elejétől fogják gyártani az új autót, amellett, hogy a Fiesta gyártása a kölni üzemben már 2008 őszén elkezdődik.
Az Európában tervezett és kifejlesztett autó, amelyet 2008 és 2010 között kezdenek el árusítani Európában, Ázsiában, Dél-Amerikában, Ausztráliában és az Egyesült Államokban, a Ford új, globális termékfejlesztési folyamatának első jelentős terméke tovább viszi azt a nevet, amelyik már több mint harminc éve sikeres Európában, s amelyik már jól ismert Ázsia, Ausztrália és Dél-Amerika piacain.
A kisautók új globális családjának dinamikus vonalait három Verve koncepció autó mutatta be, az első 2007 szeptemberében a Frankfurti Autószalonon, a második 2007 novemberében a Guanzhou Autószalonon, illetve a harmadik 2008 januárjában a Detroiti Autószalonon.
Európában az új generációs Fiesta gyártási változata a márciusi Genfi Autószalonon fog bemutatkozni, értékesítése pedig 2008 őszén indul el a három- és az ötajtós változattal. 2010-re a Fiesta kapható lesz Európa, Ázsia, Dél-Amerika, Ausztrália és az Egyesült Államok piacain a helyi igényeknek megfelelően kialakított, de azonos alapról kiinduló változatokban.
Az új Ford Fiesta videó
"Az új Fiestával a kisautók minőségének, formatervezésének és komfortjának világméretű standarját akarjuk létrehozni, egy olyan autót, amelyet ugyanolyan izgalmas vezetni, mint ránézni" – jelentette ki Allan Mullaly, a Ford elnök-vezérigazgatója. "Hiszünk abban, hogy ez a teljesen új modell a kisautó vásárlók új generációját fogja megérinteni, éljenek akár Nagy-Britanniában, Spanyolországban, Kínában vagy Kaliforniában" – tette hozzá. "Az új Ford Fiesta annak standarját hozza majd létre, hogy olyan autót ajánljunk vásárlóinknak, amilyet ők valóban szeretnének és értékelnek, miközben kihasználjuk nagyszerű globális erőforrásainkat."
Az új Ford Fiesta a radikális Verve koncepció autó belső és külső stíluselemeit gyártási valósággá változtatja, igazolva azt, hogy egy kisautó is lehet stílusos, modern és emocionális. Visszautasítja azt a feltételezést, hogy egy elérhető árú kisautó csak egyszerű, vagy unalmas lehet.
Az új Fiesta jelentős előrelépést hoz a kiasutók kivitelezésében, a felhasznált anyagok minőségében és a termékválasztékban, miközben továbbra is megjeleníti a praktikusság, az ár-érték arány, az agilitás és a biztonság hagyományos értékeit. A Fiesta egyúttal számos, eddig csak nagyautókba rendelhető opciókat is elérhetővé tesz a kisautó szegmensben.
A Fiesta életében az egyik leginkább dicsért tulajdonság a kiváló vezethetőség volt, s az új modellnek szándékában áll ezt a tulajdonságot megőrízni. A Ford mérnökei sokat dolgoztak azért, hogy tovább javítsák a Fiesta futási komfortját, és kizárják a menet és a szél, illetve a motor zaját az utastérből, egyúttal kisautóhoz képest meglepően csendes futást hozzanak létre.
Ellentétben számos konkurens kisautóval a szegmensen belül, amelyek méretben és súlyban növekedtek, az új Fiesta lényegében ugyanolyan méretekkel rendelkezik, mint elődje. Az új generációjú Fiesta igazából könnyebb, ami az üzemanyag fogyasztásnál és a CO2 kibocsájtásnál jelent előnyt.
Forrás: fordszeleczky.hu
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Jól törik az új Ford Fiesta