Szeretettel köszöntelek a Ford Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ford Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ford Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ford Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ford Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ford Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ford Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ford Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
13 éve | Kurdi Szabolcs | 0 hozzászólás
Első nemzetközi reklámkampányát indítja útra mindjárt 50 különböző szpottal az autógyár.
A Ford első nemzetközi kampányában, - amire eddig még sosem volt példa - a Focus 14 új technológiáját 50 reklámon keresztül mutatja be, azokra a piacokra szabva, ahol később megvásárolhatóak lesznek a Ford új autói. A Ford Köln melletti mérnöki bázisán tervezett új Focust a világ minden táján értékesíteni fogják, a következő hetektől kezdve először Európában és Észak-Amerikában.
Jim Farely, a cégcsoport globális marketingért, eladásokért és szolgáltatásokért felelős alelnöke kijelentette, hogy a vásárlók figyelem felkeltésében áttörést szeretnének elérni az új kampánnyal. A reklámok üzenete a szakember megfogalmazása szerint a vásárlók legfontosabb igényeire koncentrál, miszerint: Az emberek életét megkönnyítő technológia a legfontosabb.
Az új Focus a Ford márka négy alappillérét - a gépjármű intelligenciát, a környezetbarát technológiát, a biztonságot és a magas minőséget - testesíti meg - mondta el az alelnök. "A környezetvédelem és az intelligencia ezen pillérek közül a legfontosabb azoknak a vásárlóknak, akiknek a Focus készült, így ez lett a legnagyobb kommunikációs kihívásunk" - tette hozzá. "Meg kellett találnunk a módját, hogy elmondjuk, milyen új tartalmak és technológiák ötvöződnek a Focusban, a jobb üzemanyag-felhasználástól a vezeték nélküli mobilalkalmazásokon át, az izgalmasabb vezetési-élményig. Mindezt gyors és megnyerő módon."
A Ford a WPP ügynökségeinek segítségével egyidőben 50 reklámszpotot készített a modell 14 olyan fejlesztésének bemutatására, mely ebben a szegmensben korábban nem volt elérhető. A forgatás Dél Afrikában zajlott, később belgiumi és londoni stúdió-elemekkel kiegészülve. Az Amerikában 15, míg Európában 20 másodpercre vágott reklámszpotokat szándékosan rövidre és ütősre tervezte a hirdető.
A reklámok március elsején debütáltak az Egyesült Államokban vetített American Idol - a Megasztár ottani megfelelője - alatt. A kampány ezek után különböző európai országokban folytatódik, majd az év második felében eléri Ausztráliát, Új-Zélandot és Dél-Afrikát is.
Az új reklámkampány olyan - korábban a Focus kapcsán indított - programokra is épít, mint a Globális Tesztvezetés, melynek során 13 ország 100 márka tulajdonosa vezethette az új autót Madridban, az előtt, hogy az megérkezett volna a kereskedésekbe.
Szabó Zsófia Rachael
Forrás:marketinginfo.hu
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!