Ford: 50 reklám mutatja be az új Ford Focus technológiai újításait.

Szeretettel köszöntelek a Ford Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 293 fő
  • Képek - 222 db
  • Videók - 18 db
  • Blogbejegyzések - 25 db
  • Fórumtémák - 13 db
  • Linkek - 57 db

Üdvözlettel,

Ford Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Ford Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 293 fő
  • Képek - 222 db
  • Videók - 18 db
  • Blogbejegyzések - 25 db
  • Fórumtémák - 13 db
  • Linkek - 57 db

Üdvözlettel,

Ford Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Ford Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 293 fő
  • Képek - 222 db
  • Videók - 18 db
  • Blogbejegyzések - 25 db
  • Fórumtémák - 13 db
  • Linkek - 57 db

Üdvözlettel,

Ford Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Ford Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 293 fő
  • Képek - 222 db
  • Videók - 18 db
  • Blogbejegyzések - 25 db
  • Fórumtémák - 13 db
  • Linkek - 57 db

Üdvözlettel,

Ford Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

 


Első nemzetközi reklámkampányát indítja útra mindjárt 50 különböző szpottal az autógyár.


A Ford első nemzetközi kampányában, - amire eddig még sosem volt példa - a Focus 14 új technológiáját 50 reklámon keresztül mutatja be, azokra a piacokra szabva, ahol később megvásárolhatóak lesznek a Ford új autói. A Ford Köln melletti mérnöki bázisán tervezett új Focust a világ minden táján értékesíteni fogják, a következő hetektől kezdve először Európában és Észak-Amerikában.

Jim Farely, a cégcsoport globális marketingért, eladásokért és szolgáltatásokért felelős alelnöke kijelentette, hogy a vásárlók figyelem felkeltésében áttörést szeretnének elérni az új kampánnyal. A reklámok üzenete a szakember megfogalmazása szerint a vásárlók legfontosabb igényeire koncentrál, miszerint: Az emberek életét megkönnyítő technológia a legfontosabb.

 

 

 

Az új Focus a Ford márka négy alappillérét - a gépjármű intelligenciát, a környezetbarát technológiát, a biztonságot és a magas minőséget - testesíti meg - mondta el az alelnök. "A környezetvédelem és az intelligencia ezen pillérek közül a legfontosabb azoknak a vásárlóknak, akiknek a Focus készült, így ez lett a legnagyobb kommunikációs kihívásunk" - tette hozzá. "Meg kellett találnunk a módját, hogy elmondjuk, milyen új tartalmak és technológiák ötvöződnek a Focusban, a jobb üzemanyag-felhasználástól a vezeték nélküli mobilalkalmazásokon át, az izgalmasabb vezetési-élményig. Mindezt gyors és megnyerő módon."

A Ford a WPP ügynökségeinek segítségével egyidőben 50 reklámszpotot készített a modell 14 olyan fejlesztésének bemutatására, mely ebben a szegmensben korábban nem volt elérhető. A forgatás Dél Afrikában zajlott, később belgiumi és londoni stúdió-elemekkel kiegészülve. Az Amerikában 15, míg Európában 20 másodpercre vágott reklámszpotokat szándékosan rövidre és ütősre tervezte a hirdető.

 



A reklámok március elsején debütáltak az Egyesült Államokban vetített American Idol - a Megasztár ottani megfelelője - alatt. A kampány ezek után különböző európai országokban folytatódik, majd az év második felében eléri Ausztráliát, Új-Zélandot és Dél-Afrikát is.

Az új reklámkampány olyan - korábban a Focus kapcsán indított - programokra is épít, mint a Globális Tesztvezetés, melynek során 13 ország 100 márka tulajdonosa vezethette az új autót Madridban, az előtt, hogy az megérkezett volna a kereskedésekbe.


Szabó Zsófia Rachael

 

Forrás:marketinginfo.hu

 

Címkék:

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu